• VIVA Promóció Kft.
  • Telefon: +36(70)395-4449
  • E-mail: info@vivaprom.hu
  • Web: www.vivaprom.hu

Három budapesti bevásárlóközpont exkluzív hirdetési partnere a Viva! Promóció

Több mint 10 éve foglalkozunk reklámfelületek, illetve promóciók értékesítésével, szervezésével.

A Viva! Promóció Kft. az egyetlen olyan reklámügynökség, amely három budapesti plázával is exkluzív szerződést kötött a hirdetési felületek értékesítésére.

MOM Park Budapest Öt éve a MOM Parkkal indult kizárólagos együttműködés, de azóta már a Shop Mark és az EuroCenter hirdetési felületeit is az ügynökség kezeli. Portfóliójukhoz tartozik a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. összes médiafelülete, ezenkívül irodaházakban, bevásárlóközpontokban is szerveznek sikeres promóciókat.

A pláza, mint hirdetési felület napról napra értékesebb. Az árajánlatok beszerzése azonban néha hosszú és bonyolult folyamat, a hirdetők sok esetben nem kapnak gyors és elégséges információt a lehetőségekről. Ezt könnyíti meg és egyszerűsíti le a médiafelületek értékesítésével foglalkozó Viva! Promóció Kft.

A cég - amelynek ügyfelei főként multinacionális cégek és az ő kampányaikat szervező nagyobb médiaházak - 5 évvel ezelőtt kötött kizárólagos szerződést a MOM Parkkal. Közben rengeteg változás történt a budai bevásárlóközpont történetében, volt egy tulajdonosváltás, több ügynökség váltotta egymást, de a bevásárlóközpont a médiafelület és promóciós terület értékesítésben továbbra is a Viva! Promócióval kívánt együttműködni. Nemrég két másik bevásárlóközpont, a Shop Mark és az EuroCenter is úgy döntött, hogy a szolgáltatásai színvonalát a piacon már bizonyított ügynökség bevonásával emeli.


Az indoor helyszínek iránt nő az érdeklődés

„A plázák jelentősége hirdetési felületként, napról napra érezhetőbben értékelődik fel. A köztéri lehetőségek szűkülnek, a szabályok egyre szigorúbbak, és a politika elég sokat elvett a köztértől” – mondja Lakfalvi Lívia, a Viva! Promóció kereskedelmi vezetője. Az ügyfelek figyelme elfordul a közterekről, és az indoor helyszínek felé irányul. „A pláza azért egy nagyon jó terület, mert óriási a látogatószám, ami mögött nagy arányban fizetőképes kereslet található. A Blaha Lujza téren sokkal több ember megy át, mint pl. az Árkádban, de míg egy köztéren az iskolások, a nagymamák, a környéken élők is átsétálnak, addig egy plázába leginkább azok mennek be, akik vásárolni szeretnének. A hirdetők így azokat tudják megcélozni a bevásárlóközpontokban a molinókkal és más látványos felületekkel, akik nagy valószínűséggel meg is tudják vásárolni a termékeiket” – teszi hozzá Lakfalvi Lívia.

Szolgáltatást adnak, nemcsak felületet

„Mi vagyunk az elsők, akik kizárólagos szerződést kötöttünk egy bevásárlóközponttal” – emeli ki Vörös Tibor, a cég értékesítési vezetője. Ez azért volt nagy lépés, mert a plázák korábban saját maguk értékesítették a hirdetési felületeiket. A hirdető betelefonált, és vagy tudott, vagy nem tudott ajánlatot szerezni.

VIVA Promóció Kft. VIVA Promóció Kft. VIVA Promóció Kft.

„Nálunk ehelyett egy szolgáltatáscsomagot kap az ügyfél. Nagy eséllyel felvesszük a telefont, vagy visszahívjuk az érdeklődőt, és 24 órán belül válaszolunk az emailekre. Tisztában vagyunk azzal, hogy mit és mennyiért lehet hirdetni, minden információ a rendelkezésünkre áll. A még hatékonyabb ügyfélkiszolgálás érdekében egy „plázaspecialistát” delegáltunk Czentár Tímea személyében, aki több éves tapasztalattal rendelkezik a helyszíneket, eszközöket, lehetőségeket illetően. Az ügyfélnek leginkább megfelelő felületeket javasolunk, az ajánlatunkban pedig már szerepel a gyártási költség, a kihelyezés költsége, stb. A rendelkezésre álló információk összegyűjtése megkönnyíti az ügyfél számára a döntést. Néhány napon belül tudni fogja, mennyi pénzre lesz szüksége, és milyen időszakra tervezzen”.

A kizárólagossági szerződéseknek köszönhetően nemcsak időt, hanem pénzt is nyernek az ügyfelek, mondja a kereskedelmi vezető. „Ha a hirdetők betelefonálnak a MOM Parkhoz, az EuroCenterhez vagy a Shop Markhoz, a bevásárlóközpontok a Viva! Promócióhoz irányítják őket. Így az ügynökségi díjakat gyakorlatilag a plázák finanszírozzák, a szolgáltatás magas színvonala érdekében. Ezzel szemben több üzletközpontnál még egy ügynökség bejöhet a képbe, és jutalékot tesz az árra.

Az irodaházak dolgozói a tesztvezetésekre is nyitottak

A VIVA! Promóció Kft. egy másik kiemelt területe - ahogy a cég nevében is szerepel – a promóciók szervezése. A kóstoltatások, termékbemutatók, kisebb vagy nagyobb rendezvények megtervezésében és kivitelezésében sok éves tapasztalattal rendelkeznek, a honlapjukon tekintélyes referencialista található. A promóciók helyszíne lehet egy irodaház, egy bevásárlóközpont, a belváros, de akár egy strand is, az ügynökség pedig többnyire egyedi eszközparkját (egyedi pultok, mozgóeszközök) használja a lebonyolításhoz. A kampányok során felmerülő legapróbb feladatot is elvégzik, a tervezéstől post-by riportig, a hoszteszek kiválasztásától és betanításától a helyszínekkel való egyeztetésen át a gyártási és logisztikai feladatok megszervezéséig és az elszámoltatásig.

2018-ban különösen népszerűek az irodaházakban bonyolított promóciók. Egy kampányba átlagosan 10 irodaházat vonnak be egy roadshow keretében. Bár közvetlenül csak néhány ezer embert szólítanak meg, ők a célcsoport aktív tagjai, akik nagy eséllyel költenek is a nekik ajánlott termékekre, mondja Lakfalvi Lívia. „Itt egyáltalán nincs reklámzaj, az irodaházakban dolgozók pedig nagyon nyitottak. Elfogadják a kínált termékmintákat, regisztrálnak a tesztvezetésekre, sőt, hajlandóak akár az ebédidejükben 20 percet egy autó kipróbálására fordítani. Visszajönnek, és hozzák magukkal a kollégáikat, ajánlják nekik a lehetőségeket.”

A Viva! promóció folyamatosan bővíti a promócióknak otthont adó irodaházak körét, ezenkívül fitnesztermekben, éttermekben, játszóházakban és Media Markt hálózatban is értékesít médiafelületeket. Az ügynökség kizárólagossággal kezeli a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. összes médiafelületét: a BGYH Zrt-vel kötött exkluzív szerződésüknek köszönhetően újra szervezett keretek között lehet hirdetni a budapesti strandokon és gyógyfürdőkben A3, A5, B1 és CLP méretű plakátokon és az öltözőkben, egyedi megjelenési lehetőségekkel is.

Szerző: Chilembu Krisztina

Telefon:

+36(70)395-4449,
+36(70)426-4449

E-mail:

info@vivaprom.hu
lakfalvi@vivaprom.hu

Iroda:

H-1134 Budapest,
Kassák Lajos utca 69-71.